Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Thyrus Gormann
Kolekcja Thyrus Gormann zawiera dwie ozdoby premium dla Sienny Fuegonasus: Kopciuszek Gormanna i skórkę Finezja Patriarchy. Ozdób można używać w ramach drzewka umiejętności Czarodziejka Bitewna Sienny Fuegonasus. Informacje o ozdobach: Kopciuszek Gormanna (odzyskany) – nakrycie głowy Nie wiadomo, jaki los spotkał Thyrusa Gormanna. Niemniej przeżył go jego bitewny strój. Finezja Patriarchy (nieco używana) – skórka Mówi się, że Thyrus Gormann posiadał dostojną, ale niestety dość monotonną garderobę. Wielki umysł gardzi problemami typu „co mam na siebie włożyć”.