Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
Prorok Sigmara to kolekcja ozdób premium zawierająca skórkę i nakrycie głowy dla Victora Saltzpyre’a. Kolekcja Prorok Sigmara zawiera dwie ozdoby premium dla Victora Salzpyre’a: nakrycie głowy Ratekizm i skórkę biczownik komety z bliźniaczymi ogonami. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Fanatyk Victora Saltzpyre’a. O tych ozdobach: Ratechizm – nakrycie głowy Należy do nieoficjalnej sekty z jednym obłąkanym członkiem. Członek ten uważa, że wola Sigmara jest wyraźnie przekazywana poprzez piski niezmutowanych szczurów. Biczownik komety z bliźniaczymi ogonami – skórka Noszone przez kogoś, kogo oddanie Sigmarowi oraz zdrowy rozsądek są rzadko kwestionowane – choć z przeciwnych powodów.