Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Robes of the Illuminator
Kolekcja Szaty Iluminatorki zawiera dwie ozdoby premium dla Sienny Fuegonasus: nakrycie głowy latarniany hełm uczonego i skórkę szaty poszukiwacza. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Piromanta Sienny Fuegonasus. O tych ozdobach: Latarniany hełm uczonego – nakrycie głowy Nakrycie głowy preferowane przez Jasnych Czarodziejów, którzy lubią widzieć, dokąd zmierzają, i być jednocześnie widzianym. Szaty poszukiwacza – skórka Szaty niestrudzonego uczonego, który pogrąża się w tajemnicach burzliwego Aqshy.