Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Huntsmarshal's Raiment
Szaty Marszałka Łowów to kolekcja ozdób premium zawierająca skórkę i nakrycie głowy dla Markusa Krubera. Kolekcja Szaty Marszałka Łowów zawiera dwie ozdoby premium dla Markusa Krubera: nakrycie głowy Korona Kosiarza i skórkę przyodzienie Wulfharta. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Myśliwy Markusa Krubera. O tych ozdobach: Korona Kosiarza – nakrycie głowy Tradycyjne nakrycie głowy noszone przez łowców, którzy pokonali niedźwiedzia gołymi rękami i przeżyli, aby o tym opowiedzieć. Przyodzienie Wulfharta – skórka Strój myśliwski Markusa Wulfharta, pogromcy potworów, pełniącego rolę marszałka myśliwskiego Imperium. Praktyczny strój dla praktycznego człowieka.