Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gotrek Gurnisson
Pakiet Gotreka Gurnissona zawiera jedną ozdobę premium dla Bardina Gorekssona: zestaw skórki i nakrycia głowy Gotreka Gurnissona. Tych ozdób można używać dla drzewka umiejętności Zabójca Bardina Gorekssona. Informacje o ozdobie: Gotrek Gurnisson – zestaw skórki i nakrycia głowy* Przywdziej iluzoryczną podobiznę najsłynniejszego zabójcy Starego Świata (zestaw nie zawiera poetyckiego pomocnika). * Elementów zestawu nie można wyposażyć osobno.