Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Atylwyth Rime Master
Kolekcja Mistrzyni Szronu Atylwythu zawiera dwie ozdoby premium dla Kerillian: nakrycie głowy Korona Atylwythu i skórkę Szata Pieśniarki Atylwythu. Ozdób można używać dla drzewka umiejętności Strażniczka ścieżek Kerillian. Informacje o ozdobach: Korona Atylwythu – nakrycie głowy Tradycyjny strój strażników ścieżek Zimowego Serca, którzy pamiętają również wszystkie stare opowieści swojej krainy. Szata Pieśniarki Atylwythu – skórka Istnieje wiele zimowych opowieści z Athel Loren. Mistrzowie pieśni z Atylwythu powtarzają je co roku przy zimnym świetle gwiazd.