Warhammer: Vermintide 2 - Agent of Malekith
Kolekcja Agentka Malekitha zawiera dwie ozdoby premium dla Kerillian: kapelusz Maska Cienia Zabójcy i skórkę Zdrajca Naggarondu. Przedmioty mogą być używane przez drzewko umiejętności Cień Kerillian. Informacje o ozdobach: Maska Cienia Zabójcy – kapelusz Odzienie noszone przez Widma z Popiołowych Wzgórz. Cienie poruszają się bezgłośnie, a ich ostrza przecinają pancerz równie łatwo, co skórę. Zdrajca Naggarondu – skórka Ubranie skrytobójcy, noszone przez szczególnie niegodnych zaufania (w Naggaroth ma to spore znaczenie).