Warhammer: End Times - Vermintide - Collector's Edition
Vermintide to spektakularna kooperacyjna przygodowa gra bojowa rozgrywająca się podczas końca świata Warhammer Fantasy. Ta edycja obejmuje pięć wyjątkowych nakryć głowy dla bohaterów (po jednym dla każdego) i dwie wyjątkowe błyskotki, a wszystkie te przedmioty będą dostępne po premierze gry. Do zobaczenia w Ubersreik, bohaterowie!