Warhammer: Chaosbane XP Boost
Gdy to wzmocnienie znajdzie się w twoim ekwipunku, zapewni postaci dodatkowe doświadczenie za każdego zabitego przeciwnika. Dzięki temu możliwe jest szybsze osiągnięcie maksymalnego poziomu.