Warhammer: Chaosbane Witch Hunter
Kupując ten dodatek DLC, odblokowujesz Jurgena Haidera, skrupulatnego łowcę czarownic, który potrafi doskonale posługiwać się mieczem i pistoletem. Łowcy czarownic przemierzają Stary Świat i walczą z herezją. Wzbudzają powszechny strach i są jednocześnie sędziami oraz katami. Ich największym wrogiem jest Chaos, a najlepszą bronią – zaciekły fanatyzm. Przywdziej swój długi płaszcz, załaduj pistolety i pomódl się do Sigmara, bo Chaos czai się wszędzie i trzeba go zniszczyć!