Warhammer: Chaosbane Skulls Slayer Pack
„Krew dla boga krwi. Czaszki dla tronu z czaszek”. Zdobądź 4 nowe emotki i 4 unikalne interfejsy w barwach tronu z czaszek, aby wzbogacić swoją rozgrywkę.