Warhammer: Chaosbane Gold Boost
Gdy to wzmocnienie znajdzie się w twoim ekwipunku, zapewni postaci premię do każdego pozyskanego w łupach złota. W ten sposób masz szansę zdobyć więcej zasobów, które można później wykorzystać podczas wizyty u kupca.