Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Pack
Eksploruj Próżnię z tymi dodatkowymi elementami w grze: ● Element w grze – wyjątkowy tron Szelmowskiego Handlarza (Unique Rogue Trader Throne) Zmień wygląd tronu na mostku statku, aby jeszcze bardziej odzwierciedlał twój status Szelmowskiego Handlarza. ● Element w grze – chowaniec Cherub (Cherub Pet) Pozwala zmienić wygląd twojego wiernego towarzysza ze standardowego Servoskulla na Cheruba!