Zbierz sprzęt i wyrusz do Sektora Koronus z dodatkowymi przedmiotami! Zawartość pakietu: ● Element w grze – fregata klasy Ognistej Burzy (Firestorm-Class Frigate) Alternatywny statek dostosowany do twoich potrzeb, z alternatywnym wyposażeniem startowym i wyjątkowym wyglądem! ● Element w grze – strzelba „Fala uderzeniowa” (Blast Wave Shotgun) Odstrzel wrogów z tej wyjątkowej strzelby! Pozwala ci ona odepchnąć przeciwników nawet, jeśli nie trafisz bezpośrednio. ● Element w grze – miecz łańcuchowy „Gniew Świętego Drususa” (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Pokaż heretykom jak to się robi. Choć ten miecz łańcuchowy uniemożliwia przeprowadzanie ataków obszarowych, oferuje jednocześnie niesamowite obrażenia zadawane pojedynczym celom poprzez naprawdę niszczycielskie kombosy z twoją drużyną. ● Element w grze – automatyczny pistolet „Dziedzic” (Heirloom Autopistol) Dynastia von Valanciusów jest czcigodna i dumna. Ma też dostęp do naprawdę starożytnego uzbrojenia – na przykład tego automatycznego pistoletu. Wiedza potrzebna do stworzenia tego pistoletu została zagubiona w czasie, ale jakość rzemiosła pozwala użytkownikowi wynieść swoje umiejętności strzeleckie na wyższy poziom.