Warhammer 40,000 Pack
Słynny Korpus Śmierci Krieg wkracza do Rust, przynosząc na wyspę swoją ponurą, wojenną determinację. Ten pakiet zawiera noszony przez bitwy ekwipunek, inspirowany jednym z najbardziej nieustraszonych pułków Warhammera 40,000. Ubierz się i maszeruj po wyspie w charakterystycznym kombinezonie ochronnym z maską gazową. Załóż na ramię plecak Korpusu Śmierci Krieg, zaprojektowany z myślą o praktyczności i wytrzymałości zestawu Astra Militarum. Uwolnij ryk Miecza Łańcuchowego Korpusu Śmierci Krieg i grzmot Strzelby Krieg, podczas gdy Pojemniki Magazynowe Korpusu Śmierci Krieg przekształcą Twoją bazę w ufortyfikowaną twierdzę. Pakiet zawiera: * Kombinezon ochronny Korpusu Śmierci Krieg – Reskind Kombinezonu ochronnego z klasyczną maską gazową i płaszczem Krieg. Dostępny do użycia na stole naprawczym lub podczas tworzenia przedmiotu w grze. * Plecak Death Korps of Krieg – Wytrzymały plecak polowy dla żołnierza-survivalisty. Skórkę Duży plecak (z kubkiem) można nałożyć na stole naprawczym. * Miecz łańcuchowy Death Korps of Krieg – Odpal miecz łańcuchowy – brutalny wygląd piły łańcuchowej. Skórkę tę można nałożyć na stole naprawczym lub podczas tworzenia przedmiotu w grze. * Strzelba Death Korps of Krieg – Mroczna broń palna o prawdziwej sile obalającej. Skórkę Strzelba Death Korps of Krieg można nałożyć na strzelbę pompową. Skórkę tę można nałożyć na stole naprawczym lub podczas tworzenia przedmiotu w grze. * Pojemniki magazynowe Death Korps of Krieg – Dwie beczki magazynowe w stylu Krieg. Wariant pionowy i poziomy.