Warhammer 40,000: Mechanicus Anthology
Warhammer 40,000: Mechanicus Anthology łączy w sobie zarówno oryginalną grę Mechanicus, jak i Mechanicus II w jednym, pobłogosławionym przez Omnisjasza pakiecie. Obejmij dowodzenie Adeptus Mechanicus na dwóch teatrach wojny, z których każdy ma odmienne wymagania taktyczne. W pierwszej grze eksploruj grobowce ksenosów, walcz z przebudzeniem Nekronów i podejmuj decyzje, które ukształtują Twoją kampanię. W kontynuacji ponownie staw czoła zagrożeniu ze strony Nekronów — lub poprowadź ich po raz pierwszy, doświadczając gry po obu stron epickiego konfliktu planetarnego w dwóch w pełni zrealizowanych kampaniach.