Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class Cosmetic Upgrade
UWAGA: „Warhammer 40,000: Darktide – Klasa Arbites, Ulepszenie Ozdobne” należy kupić tylko wtedy, jeśli wcześniej kupiło się „Warhammer 40,000: Darktide – Klasa Arbites”. Jesteś sprawiedliwością Adeptus Arbites egzekwują Lex Imperialis – prawo Imperium. Na jego niezliczonych światach są bezwzględni w ściganiu wszelkiej maści zdrajców czy heretyków. Jako arbitrator reprezentujesz wolę Imperatora. W praktyce oznacza to wymierzanie kar ze zdyscyplinowaną gorliwością. Przywróć porządek w Tertium, korzystając z cybermastifa oraz nowego arsenału zabójczych broni. Warhammer 40,000: Zawartość Darktide – Klasa Arbites, Ulepszenie Ozdobne*: - Pełen komplet kosmetyczny dla Arbites - Skórka ozdobna dla twojego cybermastifa - 4 skórki broni - Ramka portretowa * Poza ramką portretową wszystkie te ozdoby są dostępne wyłącznie dla klasy Arbites i nie mogą być używane przez inne klasy.