Warframe: Zestaw Oraxii
Poluj na swoje ofiary pośród unoszących się wysp Duviri dzięki nowemu Zestawowi Oraxii! Zawiera on zabójczą łowczynię Oraxię oraz jej charakterystyczną broń i Personalizacje. Zawartość zestawu: - Oraxia - Hełm Chelicera Oraxii - Spinnerex - Scyotid - Pancerz Arachna - Efemera Zygiella - Robot Doomestos: Pajęczak - 370 Platyny Ten zestaw można kupić tylko raz na danym koncie.