Warframe: Pakiet Cyfrowy TennoCon 2026
Natychmiast dodaj do swojego Arsenału ekskluzywne przedmioty tegorocznego TennoConu, póki są dostępne! Zawartość pakietu: - Efemera Hunhullus - Gest TennoCon 2026 - Glif TennoCon 2026 - Znak TennoCon 2026 - Wyświetlacz – TennoCon 2026 - Wstęp do Przekaźnika Baro - 1 Królewskie Aya - 475 Platyny Uzyskaj dostęp do Przekaźnika Baro na TennoCon 2026 i wymień Dukaty na każdy przedmiot, jaki Baro kiedykolwiek sprzedał. Nie przegap tej rzadkiej okazji! Od 11 lipca 2026 od godz. 17:00 czasu polskiego do 18 lipca 2026 do godz. 17:00 czasu polskiego. Pakiet Cyfrowy TennoCon 2026 jest dostępny tylko przez ograniczony czas i można go kupić tylko raz na konto.