Warframe: Pakiet Cyfrowy TennoCon 2025
Natychmiast dodaj do swojego Arsenału ekskluzywne przedmioty tegorocznego TennoConu, póki są dostępne! Zestaw zawiera: - Syandanę TennoCon Riftguard - Bandanę TennoCon Origins - Glif TennoCon 2025 - Znak TennoCon 2025 - Gest TennoCon Riftguard - Wyświetlacz TennoCon 2025 - Bilet wstępu do Przekaźnika Baro - 1 Królewską Ayę - 475 Platyny Wstęp na Przekaźnik Baro podczas TennoConu 2025 umożliwi wymianę posiadanych Dukatów na dowolne przedmioty, które dotychczas pojawiły się w ofercie Baro Ki'Teera. Pakiet Cyfrowy TennoCon 2025 może zostać zakupiony tylko raz na danym koncie i będzie dostępny przez ograniczony czas. Przekaźnik Baro na TennoCon będzie otwarty od 19 lipca 2025 od godz. 19:00 czasu polskiego do 26 lipca 2025 do godz. 19:00 czasu polskiego.