Otrzymaj dostęp do ekskluzywnych zawartości i Wzmacniaczy na Xbox dzięki Jadeitowej Kolekcji Axa. Nie ważne czy jesteś weteranem gry czy nowo wskrzeszonym Tenno, ta kolekcja zawierająca osiem zawartości wznowi twoje zawzięcie. Jadeitowa Kolekcja Axa zawiera: - Jadeitową Skórkę Rhino - Jadeitową Syandanę Axa - Jadeitową Skórkę Fragor i Fragor - 3-dniowy Wzmacniacz Biegłości - 3-dniowy Wzmacniacz Kredytów - 50,000 Kredytów - 300 Platyn Można zakupić Jadeitową Kolekcję Axa tylko jeden raz na jedno konto.