Kup 75 sztuk Platyny, która jest walutą służącą do zakupu Warframe'ów, broni, sprzętu, strażników, pakietów modyfikacji i wielu innych przedmiotów dostępnych na Rynku w grze. Użyj jej również do błyskawicznego ukończenia wytwarzania przedmiotów w Warsztacie.