War Thunder - Senrai Maidens: Usagi Pack
Ten pakiet zawiera: Type 90 (B) (SM) (7. stopień, Japonia) Konto premium na 20 dni 2500 złotych orłów Unikalny kamuflaż: „Usagi” Unikalny portret: „Usagi” Unikalny tytuł: „Fan Usagi” Unikalne oznaczenie: „Usagi” Unikalne głosy załogi pojazdu z pakietu Pełna energii i nie do powstrzymania Usagi z oddziału Senrai Maidens dowodzi swoim zmodyfikowanym Type 90 – prawdziwym tornadem prędkości i ognia. Śmieje się w twarz swoim wrogom, działając śmiało, szybko i z prawdziwą pasją. Gdy Usagi wkracza do walki, pole bitwy wypełnia się energią – a każdy jej strzał brzmi jak radosne wyzwanie! Type 90 to czołg podstawowy o dość wyjątkowej konstrukcji, wyposażony w imponujący 4-sekundowy automat ładowania, dzięki któremu prześciga wszystkie współczesne czołgi podstawowe pod względem czasu przeładowania. Nie zapewnia co prawda najlepszej ochrony przed pociskami, ale rekompensuje to imponującą zwrotnością – Type 90 przewyższa większość współczesnych pojazdów pod tym względem. Jest on również wyposażony w laserowy dalmierz i celownik termowizyjny, co pozwala na precyzyjne i szybkie oddawanie strzałów z daleka z armaty kalibru 120 mm. Uwaga! Postacie Senrai Maidens nie zostały dodane do gry i pojawiają się na ilustracjach obok maszyn wyłącznie w celach wizualnych. Unikalne kamuflaże pojazdów w tych pakietach są fikcyjne i jeśli opcja „Pokazuj zawartość w bitwie: z wyjątkiem fikcyjnej” jest włączona w ustawieniach „Malowanie pojazdów”, będą one widoczne dla innych graczy jako historyczne kamuflaże dla podobnych pojazdów – ale z zachowaniem charakterystycznych elementów personalizacji wyglądu zewnętrznego. Jeśli wolisz, zawsze możesz wrócić do domyślnego kamuflażu. Uwaga! Jeśli kupisz dwa różne pakiety zawierające tę samą maszynę lub jeśli masz już pojazd z tego pakietu, nie przysługuje ci zwrot kosztów!