War Thunder - Senrai Maidens: Ling Pack
Ten pakiet zawiera: MBT-2000 (SM) (7. stopień, Chiny) Konto premium na 20 dni 2500 złotych orłów Unikalny kamuflaż: „Ling” Unikalny portret: „Ling” Unikalny tytuł: „Fan Ling” Unikalne oznaczenie: „Ling” Unikalne głosy załogi pojazdu z pakietu Szybka i precyzyjna Ling z oddziału Senrai Maidens prowadzi do walki swój zmodyfikowany MBT-2000 – maszynę stanowiącą idealną równowagę między siłą a zwinnością. Atakuje z prędkością błyskawicy, nie dając wrogom czasu na reakcję. Dla Ling szybkość oznacza zwycięstwo, a wahanie – porażkę. MBT-2000 to wersja eksportowa chińsko-pakistańskiego czołgu podstawowego, oparta na konstrukcji Type 90‑IIM. Pojazd ten łączy w sobie dużą mobilność, nowoczesny system kierowania ogniem oraz potężne działo kalibru 125 mm wyposażone w automat ładowania. Czołg jest wyposażony w pancerz kompozytowy oraz pancerz reaktywny (ERA) wczesnej generacji, co zapewnia niezawodną ochronę przed większością powszechnie stosowanych pocisków. Uwaga! Postacie Senrai Maidens nie zostały dodane do gry i pojawiają się na ilustracjach obok maszyn wyłącznie w celach wizualnych. Unikalne kamuflaże pojazdów w tych pakietach są fikcyjne i jeśli opcja „Pokazuj zawartość w bitwie: z wyjątkiem fikcyjnej” jest włączona w ustawieniach „Malowanie pojazdów”, będą one widoczne dla innych graczy jako historyczne kamuflaże dla podobnych pojazdów – ale z zachowaniem charakterystycznych elementów personalizacji wyglądu zewnętrznego. Jeśli wolisz, zawsze możesz wrócić do domyślnego kamuflażu. Uwaga! Jeśli kupisz dwa różne pakiety zawierające tę samą maszynę lub jeśli masz już pojazd z tego pakietu, nie przysługuje ci zwrot kosztów!