War Robots: Frontiers — 125 warpreali
Zawiera 125 warpreali, które można wydać na nową zawartość w grze War Robots: Frontiers. Wewnętrzną walutę można zużyć na ulepszenie przepustki bojowej, zdobycie przedmiotów służących do kosmetycznej zmiany wyglądu, personalizację i tak dalej. Załaduj konto, wybierz stylówę i ruszaj na podbój galaktyki Wild Ten!