Wake Up, Lia!
Pomóż Lii przezwyciężyć koszmary w grze przygodowej typu side-scrolling na wielu ekscytujących poziomach. Wake Up, Lia! to oparta na narracji precyzyjna platformówka 2D, której akcja rozgrywa się w koszmarze wywołanym przez dokuczanie w szkole. Wcielając się w Lię, musisz pokonać niebezpieczne pułapki na 20 starannie opracowanych poziomach i odzyskać utracone wspomnienia oraz fragmenty swojej tożsamości. Wyrusz w poruszającą podróż przez traumę, wytrwałość i odradzanie się, która łączy pełną emocji fabułę z ambitną rozgrywką i klimatyczną ścieżką dźwiękową. Graj solo lub połącz siły ze znajomą osobą w lokalnej kooperacji.