Wakacyjni rywale 2
Pakiet strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe wakacyjne stroje dla następujących zawodników: Juri, Ibuki, Cody, Adon i T.Hawk. Zarzuć nowe wdzianka i pokonuj rywali w wielkim stylu! *Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.