Wailing Heights
Osadzona w budzącej grozę osadzie współczesnych potworów muzyczna gra przygodowa, umożliwiająca wcielanie się w różne postacie. Jesteś Frances Finklestein i otrzymujesz zaproszenie na występ w miasteczku, o którym nikt nigdy nie słyszał. Tam trafiasz do celi... ponieważ żyjesz! Tajemniczy współwięzień uczy cię zdolności wcielania się w inne osoby, dzięki której możesz opuścić swoje ciało w celi i „wejść” w skórę różnych postaci, m.in. hipsterskich wampirów, wegańskich wilkołaków i uczuciowych zombie. Umiejętności i zdolności każdej z nich przybliżają cię do odzyskania ciała i ucieczki z Wailing Heights.