Voyeur Pack VI
Ten darmowy zestaw pomoże ci w grze w trybie współpracy, o ile twój partner pobierze dodatkową zawartość DLC. Zestaw nie zapewnia dostępu do jakiejkolwiek zawartości DLC, a jedynie pełną kompatybilność w grze w trybie współpracy. W podziękowaniu za wsparcie dla gry Saints Row IV oferujemy ci dołączony darmowy zestaw kostiumów.