Volition Comics Pack
Masz już moce superbohatera, teraz potrzebny Ci tylko kostium! Zdominuj przeciwników ponurym metalowym wizerunkiem THE IRON ROGUE lub przywdziej legendarny pancerz wojowniczki QUEEN AMAZONIA.