Void Prison
Rozgrywka Void Prison to szybka, niekończąca się strzelanka arcade typu twin-stick shooter, która stawia cię wewnątrz ciągle zmniejszającego się pierścienia. Przeżyj walcząc z pojawiającymi się wokół ciebie wrogami i unikaj bycia pochłoniętym przez Pustkę. Zdobywaj osiągnięcia by odblokować nowe skiny i wzmocnienia i dostań się na szczyt rankingu! Cechy: - Ranking światowy oraz ranking twoich znajomych - Rozmaite osiągnięcia - Niekończąca się arcade'owa rozrywka - Spory zestaw skórek i wzmocnień do odblokowania - Prosta, lecz piękna grafika pixel-art i wspaniałe efekty graficzne - Zbalansowana rozrywka która pozwoli ci na rozwój z każdą nową próbą - Gromada różnych, unikalnych wrogów - Legendarny ""Dodge Roll""! Milestones Odblokowując osiągnięcia odblokujesz również różne wzmocnienia które pozwolą ci na większy postęp w grze oraz awans w rankingu światowym. Dodatkowe skórki pozwolą ci wyglądać jeszcze lepiej podczas bicia rekordów!