Void Crew - Founder's Pack
Dobrze się bawisz w Void Crew i chcesz korzystać z najlepiej wyglądającego sprzętu, jednocześnie wspierając METEM? Skorzystaj z okazji i zgarnij ekskluzywne przedmioty kosmetyczne, wspierając jednocześnie lokalnych producentów. Niniejszy pakiet założyciela zawiera: - Projekcję salutu METEM dla Ectype, którzy chcą pokazać prawdziwą głębię swej lojalności. - Złoty motyw pancerza dla graczy, którzy mają duszę ze złota. - Gwiezdny motyw pancerza METEM, dzięki któremu gwiazdy Void poprowadzą twój oddział Ectype. - Wyjątkowy hełm B.R.A.I.N., aby pokazać swojej ekipie, kto jest głową pielgrzymki. - Plecak odrzutowy Skarabeusz dla stylowej eksploracji wraków i stacji kosmicznych. - Złoty ślad plecaka odrzutowego dla iskrzących się spacerów kosmicznych. - Naszą wieczną wdzięczność! <3 Ważne: Poprzez to DLC przede wszystkim pokazujesz swoje wsparcie dla gry i jej producentów. Powyższa zawartość to nasz sposób podziękowania ci za twoje wsparcie! Niech METEM ma cię w swojej opiece!