Vlad Circus: Curse of Asmodeus
Zstąp w głąb szaleństwa i terroru w tej niepokojącej przygodzie graficznej w stylu pixel art — jednoczesnym prequelu i sequelu do Vlad Circus: Descend into Madness (2022). Vlad Circus: Curse of Asmodeus wciąga cię w świat luster i cieni, gdzie zło czai się w każdym zakątku. Odkryj nawiedzony wszechświat oczami Josefa Petrescu, mężczyzny, który nosi blizny po tragedii i budzi się okropnie poparzony, bez głosu i pamięci. Jako brat Vlada Petrescu i współspadkobierca Vlad Circus, Josef wyrusza w przerażającą podróż, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Innowacyjna rozgrywka Vlad Circus: Curse of Asmodeus przesuwa granice opowiadania historii w grach horrorowych dzięki unikalnej mechanice poruszania się po równoległych liniach czasowych. Przechodź przez lustra, aby przechodzić między fragmentami wspomnień. Każdy skok w czasie odkrywa nowe warstwy historii, pozwalając złożyć życie Josefa i makabryczny sekret ukryty w starym mieście San Reno. Interakcja z mrocznym wachlarzem postaci — od dziwacznych mieszkańców muzeum po przerażających mieszkańców katakumb — przybliży cię do prawdy. Im głębiej zanurzasz się w opowieści, tym bardziej wyzwań będziesz stawiał czoła, które będą testować zarówno twoje zdolności logiczne, jak i umiejętności przetrwania, w małych porcjach akcji. Wciągająca narracja W sercu tego koszmaru tkwi Asmodeusz, biblijny demon, który został na nowo przedstawiony jako infernalny pasożyt żywiący się ludzką psychiką. Jedynym sposobem na pozbycie się demona jest ogień, tortury i agonizująca śmierć ciała, które on zamieszkuje. Gdy Josef odzyskuje fragmenty swojej pamięci, dokumentuje je w swoim dzienniku, tworząc misterną narrację, która trzyma cię w napięciu do samego końca. Każdy wpis w dzienniku to kolejna część układanki, przybliżająca cię do prawdy o Vlad Circus, religijnych fanatykach w San Reno i przerażającym Asmodeuszu. Niepokojąca atmosfera Zanurz się w starannie zaprojektowanym świecie w pixel art, w którym dynamiczne oświetlenie i dźwięk odgrywają kluczową rolę w tworzeniu opresyjnej, klaustrofobicznej atmosfery. Styl pixel art łączy się z nowoczesnymi efektami, tworząc hipnotyzujące doświadczenie audiowizualne, które wzmacnia poczucie strachu i dezorientacji. Odważysz się zmierzyć ze swoimi demonami? Vlad Circus: Curse of Asmodeus to więcej niż gra; to podróż w głąb tragedii i szaleństwa. Czy będziesz miał odwagę stawić czoła własnym demonom, walcząc o odkrycie prawdy? Czy zachowasz zdrowie psychiczne, podróżując po najciemniejszych zakamarkach umysłu? Przygotuj się na makabryczną przygodę horroru, która wystawi twoje postrzeganie na próbę i przetestuje twoją determinację.