Vivarium
Wkrocz w lato, które nigdy się nie kończy. Budzisz się w złotej mgiełce późnego popołudnia. Powietrze jest ciepłe, gdzieś w oddali brzęczą cykady, a promienie słońca rozlewają się po Twojej sypialni. A za oknem… czeka na Ciebie maleńki świat. Wcielasz się w 11-letnią Jenny, bystrą i energiczną mieszkankę terrarium. Ale to nie tylko jej historia. Gdzieś, głęboko pod letnimi dniami i codziennością małego miasteczka, kryje się inne życie. Rozwikłaj tajemnice terrarium. Pod nostalgiczną atmosferą tego zżytego miasteczka kryje się ukryta prawda. Odkryj „idealny” kieszonkowy świat, aby odkryć jego sekrety i podążać nieliniową narracją kształtowaną przez Twoje wybory. Poznaj drogich przyjaciół, których zawsze potrzebowałaś. Uroczą dzielnicę Jenny zamieszkuje charyzmatyczna grupa postaci, z których każda ma własną, rozgałęzioną i dynamiczną historię: - Samotna kobieta, która powoli staje się kimś innym - Sklepikarz, który codziennie poleca albumy - Zabawny listonosz, który pije jak ryba i sam jest rybą - Wścibski emeryt, obserwator ptaków, który śledzi poczynania innych mieszkańców miasta - Wędrowny wróżbita, który zdaje się wiedzieć za dużo Przeżyj swoje dni jak marzenia. Dni w Vivarium są zsynchronizowane z kalendarzem gracza, co pozwala na codzienne nowe odkrycia i jednocześnie odkrywanie jego tajemniczej historii. Ukończenie ważnych wydarzeń fabularnych będzie wiązało się z upływem czasu, ale każda noc zapewnia niekończący się, pełen wrażeń, moment życia, który można poświęcić na: - Gotowanie nowych przepisów i pielęgnację ogrodu - Kolekcjonowanie naklejek, płyt winylowych i klasycznych powieści - Tworzenie przedmiotów i dekorowanie przytulnego domu - Naprawianie sprzętu i przygotowywanie się na jutrzejszą przygodę Wykiełkuj szybko, małe drzewko… ale czy ten mały świat cię pomieści?