Vikings Pinball
Zabawne bitwy w stylu pinball. Atakuj obozy wojskowe świętego Imperium Rzymskiego i miażdż legionistów. Wybieraj odpowiednie trajektorie, aby zadać jak najwięcej obrażeń. Zestrzeliwuj wrogów, wysadzaj beczki i zbieraj monety. Uwolnij mapę od tych leni!