Vigor - Lawkeeper Pack
Rubieże zbyt długo były pogrążone w anarchii. Sytuacja wymaga przywódcy, który zaprowadzi prawo i porządek. Uzbrój się za pomocą pakietu Lawkeeper Pack i stań się siłą, która ukróci chaos. Na pakiet składa się: – burmistrz (Law Marshal) – kapelusz konstabla (Law Marshal) – torba strażnika prawa (Law Marshal) – 3x L86 + 180 szt. naboi (5,56 x 45 NATO) * skórka Field Scrim do L86 – 3x SVU + 90 szt. naboi (7,62 x 54) * skórka Ancient Inscription do SVU – 5x Uk vz. 59 + 500 szt. naboi (7,62 x 54) * skórka Runic do Uk vz. 59 – 5x B93 Raffica + 300 szt. naboi (9 x 19 Parabellum) * skórka Ancient Lore do Raffica – 3x płyta pancerza – 3x zastrzyk adrenaliny – 3x wystrzał z moździerza – 2x bilet podwójnych PD – 5x bilet ubezpieczenia – 25x bilet wyposażenia. – 200 koron Pakiet można kupić tylko raz na konto i jest on dostępny przez ograniczony czas.