Vigor - Elite Vanguard Pack
Obudź w sobie ducha elitarnej awangardy i stań się niepowstrzymanym asem pola bitwy. Podołaj wszelkim misjom dzięki najnowszemu sprzętowi, eksperckiemu przeszkoleniu, bezbłędnej precyzji i niezrównanej sprawności. Zdołasz szturmem wejść do akcji i zapanować nad polem bitwy? Na pakiet składa się: – Strój tarana (Armored Breacher) – Hełm zwiadowcy (Spearhead) – Maska rozpruwacza (Phantom Black) – Pakiet muła (Dead Drop) – Rękawice szturmowe (Jaw Breaker) – 5x FG 42 + 100 szt. naboi (7,92 x 57 mm Mauser) – 5x Taiga 21 + 100 szt. naboi (amunicja bojowa) – 5x nóż The John – 10x kieszonkowy wykrywacz sygnału – 10x granat odłamkowy M67 – 10x granat błyskowy M84 – 3x bilet podwójnych PD – 5x bilet ubezpieczenia – 200 koron Pakiet można kupić tylko raz na dane konto i jest dostępny przez ograniczony czas.