Vessels of Decay
Cywilizacja upadła, a na jej zgliszczach wyrosło coś zupełnie nowego. Z gruzów świata wyłaniają się pradawne stworzenia, które zaczynają przemierzać lądy. Vessels of Decay to przygodowa gra akcji tocząca się w postapokaliptycznym uniwersum, która śledzi losy Frei i Mud. W tej opowieści w stylu retro stawisz czoła istotom wyjętym wprost ze skandynawskich mitów i folkloru i zbadasz zamieszkane przez nie ruiny dawnej cywilizacji. – Dynamiczny system walki: to od ciebie zależy, jak potoczy się walka i jak wrogowie zostaną pokonani! – Wyjątkowe ciosy kończące: każdy nowy wróg to kolejna okazja, by pokazać twój bitewny talent! Wstrząśnij swoimi przeciwnikami prawdziwie (i dosłownie) zabójczymi animacjami i finiszami. – Fantastyczne starcia z bossami: bestie ze skandynawskich legend nie dadzą się tak łatwo pokonać, więc będziesz potrzebować sporego sprytu i refleksu, by je doścignąć i zlikwidować! – Zwiedzaj piękny pikselowy świat, który przepełnia śmierć i rozkład: Vessels of Decay to całkowicie ręcznie tworzony świat, w którym każda scena, element fabuły i środowisko zostały dokładnie przemyślane. – Skandynawskie spojrzenie na klasyczną przygodową grę akcji: zdewastowane ruiny niegdyś nowoczesnego społeczeństwa ścierają się ze środowiskiem, którym na nowo zawładnęła natura – i istoty nadnaturalne. Poznaj wyjątkowy skandynawski świat, doświadczając melancholijnej eksploracji i szybkiej akcji.