Vertical Drop Heroes HD
Vertical Drop Heroes to gra będąca hybrydowym połączeniem proceduralnej platformówki RPG z elementami gier z gatunku roguelike, gdzie bohater pokonuje losowo generowane poziomy. Mając do dyspozycji zestaw umiejętności i cech musisz użyć sprytu i refleksu, żeby uniknąć niebezpieczeństw czyhających na każdym z poziomów. W końcu spotkasz najważniejszego szefa i dowiesz się, o co chodzi w tej grze!