Versebound
Nawet historie wyryte w kamieniu nie są wieczne... Odmień swój los i zapisz historię na nowo wierszem, potem i krwią! Zostań bohaterem młodzieży Kalevali i staw czoła mitycznym stworom, zwierzętom, duchom - kto wie, może nawet samej esencji Życia i Śmierci! Odprawiaj gusła, odnajdź się w zdradliwej puszczy - i ucz się na licznych porażkach! - Prześledź i poprowadź historię swoich postaci, odblokuj wyzwania i artefakty; - Kombinuj z różnymi brońmi i wierszami i skonstruuj swój wymarzony build; - Daj się ponieść reaktywnym brzmieniom dungeon synthu; - Staw czoła w walce z oldschoolowymi bossami; - Poznaj urywki fińsko-karelskich mitów!