Vending Machine DLC
Vending Machine DLC wprowadza w pełni uzupełniane jednostki, które możesz umieścić w dowolnym miejscu w mieście. Zwiększ zasięg poza swój sklep, obsługując wiele maszyn jednocześnie – każda z nich generuje dochód pasywny, dopóki jest zaopatrzona w towar. Chociaż maszyny te oferują nowe możliwości biznesowe w całym mieście, nie można ich stawiać wewnątrz sklepu, więc wybieraj lokalizacje strategicznie, aby zmaksymalizować widoczność i sprzedaż.