Vasilis
Vasilis to ręcznie rysowana gra przygodowa. Wasylisa, główna bohaterka, straciła męża Piotra w zbuntowanym centrum miasta. Miasto pogrążyło się w chaosie przez ciągłe zamieszki, a prawie każdego dnia coś się pali lub ktoś zostaje zabity. Opuszczone przez rząd, centrum jest teraz zdominowane przez miejscowych robotników i studentów, którym udało się zbudować cztery wieże, przywracające życie tym, którzy zginęli. Vasilis to gra, która skupia się na postaciach i fabule. Jest ona podzielona na pięć rozdziałów, w których gracz będzie zajmować się zamieszkami, kultami i okrutnymi wydarzeniami wojennymi. Gra jest inspirowana wydarzeniami politycznymi na Ukrainie z 2014 roku.