Van Helsing II: Magic Pack
Taumaturgia to trudna sztuka, a jej nauka zajmuje łowcy wiele lat. Teraz jednak możesz dobić targu z potężnymi, magicznymi istotami, które na dodatek przekażą ci jeszcze prezent! Niezwykle popularny dodatek „Magiczny zestaw” zapewnia atut Tajemne oferty (zniżka na zaklęcia) oraz hełm Predominatora.