Van Helsing II: Ink Hunt
Ledwo zakończyła się wojna domowa w Borgowii, a Van Helsing ma już nowy problem do rozwiązania. Kiedy w podziemnym labiryncie otwierają się tajemnicze wrota, łowca musi udać się poza granice znanego świata, by dowiedzieć się, co się dzieje i kto za tym wszystkim stoi... Dodatek „Inkaustowe łowy" zawiera cztery wyjątkowe mapy powiązane głównym wątkiem fabularnym. Ważne: Aby móc rozegrać ten dodatek, należy ukończyć kampanię gry Van Helsing II postacią weterana.