Valtra T-Series COW
Wzbogać rozgrywkę w Farming Simulator 17: sięgnij po dodatek DLC z unikalnym traktorem Valtra T-Series Cow Edition. Po pobraniu dodatkowa zawartość będzie dostępna w sklepie wewnątrz gry. Pamiętaj, że aby dokonać zakupu, należy mieć odpowiednią ilość pieniędzy używanych w Farming Simulator 17.