Valley
Valley wykorzystując moc kombinezonu L.E.A.F.: potężnego egzoszkieletu, który zapewnia wyjątkową prędkość i zwinność wraz z fenomenalną umiejętnością manipulowania życiem i śmiercią wszystkich żyjących istot. Valley jest pierwszoosobową przygodą, jak żadna inna. Ukryty głęboko w odległym regionie Gór Skalistych, znajdziesz się całkowicie oszołomiony w ustronnej dolinie. Z mocą niedawno odkrytego kombinezonu L.E.A.F. (Funkcjonalność łatwego skakania w powietrzu), biegaj i skacz pokonując drogę przez piękne lasy, niebezpieczne ruiny i rozległe okolice: jednocześnie wykorzystując umiejętność kontrolowania życia i śmierci, aby odkryć wstrząsające sekrety tajemniczej doliny.