Valkyria Chronicles 4 Demo
Kontynentem targa wojenna zawierucha! Akcja Valkyria Chronicles 4 rozgrywa się w tym samym czasie co wydarzenia z Valkyria Chronicles, ale tym razem śledzimy losy należącej do sił Federacji Drużyny E. Dowódca Claude Wallace wraz z przyjaciółmi z dzieciństwa postanawiają wyruszyć w podróż, która może odwrócić losy tej bezlitosnej wojny. Na drodze do zwycięstwa będą musieli zmierzyć się z przeszywającym zimnem, zastępami Imperium i niezwykłą potęgą Valkyrii. Spektakularny powrót systemu walki BLiTZ i silnika graficznego CANVAS! Połączenie strategii turowej, RPG i trzecioosobowej strzelanki w czasie rzeczywistym – kolejna generacja systemu BLiTZ wkracza na pole bitwy! Walcz z najeźdźcą, wykorzystując liczniejsze oddziały na mapach większych niż kiedykolwiek wcześniej. W grze Valkyria Chronicles 4 pojawi się nowa jednostka – grenadier – a także szereg możliwości wsparcia ofensywnego i defensywnego. Charakterystyczny dla serii, „rysowany” styl oraz żywy, barwny świat powracają! Dzięki silnikowi CANVAS możliwe było stworzenie inspirowanego akwarelą, pobudzającego wyobraźnię świata przepełnionego kolorem i emocjami. Śledź losy Drużyny E i poczuj się jak widz interaktywnego obrazu.