Unusual Findings
Są lata osiemdziesiąte i zbliża się Boże Narodzenie. Młodzi Vinny, Nick i Tony dostali właśnie dekoder kablowy. Tej samej nocy, gdy próbują odblokować nim płatny kanał tylko dla dorosłych, odbierają sygnał SOS od statku kosmicznego, który rozbija się w lesie przy miasteczku, w którym mieszkają... Robi się coraz dziwniej, gdy okazuje się, że olbrzymi kosmita zabija konkretnych mieszkańców ich miasteczka! Odkryj pełen nostalgii świat, szukaj wskazówek w sklepie Video Buster, graj z innymi dzieciakami w salonie gier Laser Llamas, ucz się nowych sztuczek w sklepie z komiksami The Emerald Sword, odwiedź kryjówkę Straconych Gości, lokalnej grupy punków, a może nawet poproś o pomoc BYKA, który jest niczym prawdziwy bohater filmów akcji z lat osiemdziesiątych! Poznaj historię będącą hołdem dla filmów z tamtej epoki, takich jak między innymi Goonies, Badacze kosmosu, Łowcy potworów, Straceni chłopcy, Oni żyją, Terminator i Obcy - decydujące starcie. Mechanika jest inspirowana klasykami gier przygodowych point and click takimi jak Full Throttle. Twoje wybory mają znaczenie, a to, jak sterowana przez ciebie trójka przyjaciół będzie się wobec siebie zachowywać wpłynie na ich wzajemne relacje i na całą historię, zmieniając to, jak będą rozwiązywać zagadki, jakie miejsca odwiedzą, jakie znajdą odpowiedzi oraz na całą resztę fabuły. Odkryj prawdę o inwazji z kosmosu… tak jakby. Czemu ma miejsce akurat tutaj? Czemu kosmita zabija mieszkańców miasteczka? Jak chłopcy mogą go powstrzymać? Czy uda im się w końcu odblokować kanał tylko dla dorosłych? Odpowiedzi na te i inne pytania… znajdziesz w Unusual Findings.