Until Then: Afterimages
Wielokrotnie nagradzana przygodówka narracyjna Until Then powraca w dwóch nowych, fascynujących rozdziałach. Sofia wraca do domu, do wspomnień, które w nim zostawiła. Mark spotyka nową miłość i starego przyjaciela. Z dala od siebie muszą odkryć, czym jest życie w obliczu nieobecności. Graj w nowe minigry (od tarota po pieczenie), korzystaj z aplikacji w grze do randkowania i oglądania filmów i spotykaj wspaniałe nowe i stare postacie na przestrzeni całych dwóch rozdziałów. Rozdział 1: Powrót do domu Sofia wraca do domu w trakcie lockdownu. Wiele się z nim zmieniło – znajome miejsca zniknęły, a ludzie dorośli. W obliczu nowej rzeczywistości musi zmierzyć się z pozostawioną przeszłością. Rozdział 2: Iskry Mark jest dumnym i odpowiedzialnym przewodniczącym uniwersyteckiej organizacji, w której spotyka nową miłość i nieoczekiwanego przyjaciela z młodości. Czy naprawdę się zmienił, czy wystarczy jedna iskra, by spalić wszystko, co udało mu się zbudować? Do uruchomienia dodatku wymagana jest gra podstawowa.