Unknown 9: Awakening - Shadow Cosmetic Pack
Zawiera dodaną unikatową skórkę Haroony z dwiema dodatkowymi opcjami koloru i tekstury, uzupełniającą skórkę dziennika Haroony oraz dwie dodatkowe animacje alternatywne obalenia.